قلعه‌نويي: کساني که نابجا انتقاد مي‌کنند از فوتبال ننويسند
 
کلبه فراقط!!!
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:8 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال استقلال مي‌گويد شرايط تيمش روز به روز بهتر مي‌شود. هر چند که به گفته او، استقلال به سه بخش تقسيم شده است که شامل ملي‌پوشان، مصدومان و بازيکناني مي‌شود که در تمرينات تيم حاضر مي‌شوند.


امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره شرايط استقلال اظهار کرد: با موجودي که داريم بايد کار را ادامه بدهيم و در حال حاضر روند رو به رشدي را طي مي‌کنيم. هر چند که تيم ما به سه بخش تقسيم شده است، يک بخش بازيکنان ملي‌پوشان‌مان هستند، بخش ديگر مصدومان‌مان و بخش سوم بازيکناني هستند که در اختيار داريم و روز به روز شرايط بهتري را کسب مي‌کنند. در مجموع شرايط تيم ما خوب است اما دغدغه اين است که مشکلات مالي برطرف نشده است، هر چند که بازيکنان ما با انگيزه کار خودشان را دنبال مي‌کنند و مردانه کار مي‌کنند و از آنها ممنون هستم. با اين حال بايد هر چه زودتر هيات مديره با فتح‌الله‌زاده که واقعا دست تنهاست همکاري کند تا سريعتر مشکلات مالي تيم برطرف شود.

وي درباره ترکيب جديد هيات مديره باشگاه استقلال اظهار کرد: من فني هستم و درباره هيات مديره نبايد صحبت کنم. حتما درباره کساني که انتخاب کرده‌اند، فکر شده است و همه از مديران ورزشي هستند و سابقه طولاني دارند. ضمن اينکه جا دارد از قديمي‌ها که تلاش و زحمت زيادي کشيدند تشکر کنم اما به هر حال من سمت فني دارم و تلاش مي‌‌کنم انرژي‌ام را در اين قسمت بگذارم.

سرمربي استقلال درباره شرايط کيانوش رحمتي اظهار کرد: کادر پزشکي استقلال در حال انجام کارهاي پزشکي روي اين بازيکن است.

وي همچنين درباره تصميم بازيکنان ملي‌پوش مبني بر مصاحبه نکردن با رسانه‌ها گفت: بازيکناني که اين تصميم را گرفتند حتما به اين مساله رسيدند که نبايد مصاحبه کنند اما چيزي که مي‌خواهم بگويم اين است که هيچ جاي دنيا مطبوعات به اين شکل کار نمي‌کنند و در همه جا فوتبال را يک استثناء مي‌دانند و اين مساله طبيعي است. فوتبال را همه دوست دارند و رشته‌اي است تعيين‌کننده. حتي در مسائل سياسي دنيا نيز تاثيرگذار است، به همين دليل به اين رشته نسبت به ساير رشته‌ها بيشتر پرداخته مي‌شود و من مانده‌ام که چرا بعضي‌ها مي‌خواهند در اينجا به اين شکل فوتبال را بزنند. اينکه بايد به رشته‌هاي ديگر بها داده شود درست است اما شما نگاه کنيد همين تماشاگراني که براي ديدن تمرين استقلال مي‌آيند اگر به اينجا نيايند ممکن است به محيط آلوده‌اي کشيده شوند. اين جوانان دوست دارند که اينجا بيايند و فکر مي‌کنم کساني که اينگونه قلم مي‌زنند کارشناس نيستند و نه دلشان براي ورزش ايران مي‌سوزد و نه براي جامعه.

قلعه‌نويي ادامه داد: از مطبوعاتي که از فوتبال انتقاد نابجا مي‌کنند مي‌خواهم درباره فوتبال ننويسند. اگر فکر مي‌کنند کارشان درست است، يک هفته درباره فوتبال مطلب ننويسند و به ايده خودشان پايبند باشند.

سرمربي استقلال درباره شايعه مذاکره اين باشگاه با حميد علي‌عسگر، بازيکن پرسپوليس گفت: در اينکه علي‌عسگر بازيکن بزرگي است، شکي نيست. او يکي از بازيکنان خوبي است که در هر سه پست دفاع، هافبک و گوشت راست مي‌تواند بازي کند و بازيکني جوان و بانشاط است ولي درباره اينکه گفته مي‌شود باشگاه ما با او صحبت کرده است بايد بگويم من با او صحبتي نکردم اما او بازيکني خوب و آينده‌دار است و در گذشته هم جزء بازيکنان خوب پرسپوليس بوده است. درباره اينکه کسي با او صحبت کرده است خبري ندارم اما طبيعتا اگر بخواهيم با بازيکني صحبت کنيم و او با تيمي قرارداد داشته باشد يقينا به اين باشگاه نامه مي‌زنيم يا با مديرعامل آن صحبت مي‌کنيم و اين مساله هيچ اشکالي ندارد. ضمن اينکه سال گذشته هم چنين اتفاقاتي افتاد و به عنوان مثال با گنجعلي‌خاني صحبت کرديم و ميلاد فخرالديني را جذب کرديم. قانون نقل و انتقالات به اين شکل است و اگر بخواهيم بازيکني را جذب کنيم نيازي به پنهان‌کاري نداريم. ضمن اينکه در ليست تيم ما هم جايي براي جذب بازيکن وجود ندارد.

وي گفت: همچنين پس از داربي هم صحبت‌هايي درباره نوع جذب نکونام انجام شد که کارشناسي نبود و ما اين بازيکن را سر وقت جذب کرديم. ضمن اينکه فکر مي‌کنم افرادي که آن صحبت‌ها را مطرح کرده بودند از قانون بازيکن آزاد اطلاع نداشتند؛ قانوني که پرسپوليسي‌ها هم طبق آن توانستند بازيکن کره‌اي‌شان را جذب کنند.

قلعه‌نويي درباره اينکه گفته مي‌شود يکي از بازيکنان خارجي استقلال نيم فصل از اين تيم جدا خواهد شد و فرد ديگري به جاي او جذب خواهد شد، تصريح کرد: فعلا با اين موجودي تا نيم فصل ادامه مي‌دهيم و اگر نيازي باشد در نيم فصل تصميم‌گيري خواهيم کرد. ضمن اينکه اگر با اين تعطيلاتي که پيش آمد، شما متوجه شديد نيم فصل چه زماني خواهد بود، ما هم متوجه مي‌شويم!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان